Min første eske

Fant en mal på en eske hos Randi, og måtte bare prøve denne. Jeg fant denne malen i forbindelse med en tidligere utfordring hos Ett Trykk, så bestemte meg for å gjøre denne samtidig, selv om tidsfristen var ute. Utfordringen lød slik:

Denne måneden vil vi se esker av forskjellige slag. Du kan lage de selv eller pynte noen ferdige esker, det er helt opp til deg hva du velger. Vi vil også se bånd på esken din, ellers har du frie hender.

Min eske ble sånn her:

Enkel og grei, men kommer nok til å bli noen fler esker på meg. Var moro. ^^

_Majitah

1 kommentar

Filed under Eske

One response to “Min første eske

  1. Så fin eske! Esker er kjempemorsomt å lage, og det finnes jo en hel haug av mønstre og oppskrifter på det rundt om kring på nettet 🙂

Legg igjen en kommentar

