Ny blogg!

Nå har jeg laget en ny blogg som skal omhandle mine kreative prosjekter. Forhåpentligvis kommer det til å bli lagt ut en god del på denne bloggen, siden jeg får mer og emr interesse for kreativ utfoldelse.

Høsten 2009 ble jeg introdusert ordentlig for scrapping, og nå er jeg bitt av basillen. Men siden dette fortsatt er relativt nytt for meg tar jeg gjerne imot tips og konstruktiv kritikk. 🙂 Har for det meste kun laget kort hittil, men regner med at det etterhvert kommer litt annet også.

Nå er det forresten kun 9 dager igjen til Scraporama på Exporamasenteret på Hellerudsletta er igang. Fordelen med å bo i gangavstand er at jeg kan være med begge dager. Og jeg gleder meg! Les mer om arrangementet ved å trykke på bildet under. 🙂

Sammen med Ingrid har jeg meldt meg på to kurs denne gangen. Det ene er Stampscape på lørdagen, og maling med Distress på søndagen. Som nybegynner er det fint å kunne lære masse teknikker, og få inspirasjon til senere. Dette blir nok en super helg!

Jeg håper også å kunne delta på ulike utfordringer fra denne bloggen, og komemr derfor til å legge ut en del av det jeg jobber med til disse. Jeg går nok ikke for noen seier helt enda, men erfaringen og tilbakemeldingene er supert å ta med seg videre.

Det var det for nå, men senere i dag kommer jeg nok til å scrappe litt, så da kommer det nok en første oppdatering snart. 😉 Ha en fortsatt fin dag!

_Majitah

1 kommentar

Filed under Info

One response to “Ny blogg!

  1. -ingrid

    Så fint kortet ble! Synes ikke dette ser ut som nybegynnerstoff ;o) Gleder meg til neste helg!

Legg igjen en kommentar

