Scrapping the Music – Bonus april

Scrapping the Music har en bonus utfordring for april som lyder slik:

Enkelt og greit: Du skal ha med VÅR i tittelen din.
Hvordan du bruker ordet er helt opp til deg

Til denne utfordringen har jeg derfor laget et kort. Hadde tidligere tenkt å lage et kort med tema vår og hadde derfor litt liggende, så denne passet perfekt.

Forsiden av kortet

Innsiden av kortet

Venste innside

Høyre innside

Baksiden

Ble ganske fornøyd med dette kortet, og har kost meg masse med dette i kveld. Nå tenker jeg å sette meg ned med et annet prosjekt. ^^

_Majitah

3 kommentarer

Filed under Kort

3 responses to “Scrapping the Music – Bonus april

  1. Beklager at du ikke har fått kommentar fra oss før. Jeg har rett og slett oversett leveringen din. Det var virkelig ikke meningen.

    Flott kort du har laget, i friske fine vårfarger. Blir glad av å se på det. 🙂

    Takk for at du deltar.
    Ønsker deg en god onsdag.

  2. Wenche

    Flott vårlig kort!

Legg igjen en kommentar

