Scrappehuset – ScrappOrdet # 3

I dag har jeg gjort enda en utfordring. Og jeg koser meg kjempemasse! Utfordringen i dag ble Scrappehuset ScrappOrdet # 3, som er ordet HUS. Vi skulle inspireres av ordet, og for meg henger hus og hjem nært sammen. Noe av det som gjør det skikkelig hjemmekoselig her er kattene våre. Derfor fikk jeg også en topp unnskyldning til å starte på kattealbumet. Laget en hjemmekoselig albumside, og slik ble resultatet:

Håper på å få laget mye mer i albumet etterhvert. Har allerede planer om en side til en annen utfordring. Så får se når den blir ferdig. ^^ På forhånd tusen takk for alle tilbakemeldinger. Setter virkelig pris på det!

_Majitah

2 kommentarer

Filed under LO

2 responses to “Scrappehuset – ScrappOrdet # 3

  1. Så hærlige bilder! De kattene ser jammen ut som om de har et godt hjem!!! Kjempeflott! Og Primabamsen var jo «gullig» da!!

    Takk for at du ble med og scrappet ordet!

  2. Så herlig denne var!! Flotte bilder:)

Legg igjen en kommentar

