So Cute 8

That’s just so cute har denne måneden denne utfordringen:

Denne måneden har vi en skisse utfordring til dere. Dere skal følge denne skissen, men dere kan vri og vende på den som dere vil.

Jeg likte denne skissen veldig godt, og den ga meg en god ide for minnesiden av katten vår Zophus som ble påkjørt høsten 2009. Siden ble seende slik ut:

Dette ble da mitt bidrag til denne utfordringen. Og jeg er veldig glad for at jeg endelig har fått laget en sånn side.. 🙂 R.I.P Zophus!

2 kommentarer

Filed under LO

2 responses to “So Cute 8

  1. En kjempe flott side om et sårt tema.

    Takk for ditt bidrag=)

  2. Så flott denne var – vakkert minne.

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Legg igjen en kommentar

