Kort o Mania Bonus

Kort o Mania har lagt ut en bonus utfordring som dette:

Vi vil at dere skal lage et kort, eske eller hva det måtte være: Til en Gutt/Mann!!

Siden Nicco og jeg feiret 2 års dag i går synes jeg det passet fint å lage noe til han. Har tittet litt rundt på nettet ellers, og fant en fin mal på et brettealbum hos Papirgleder. Malen finner du her.

Jeg lagde en liten versjon, mer som et kort enn et album, og her er mitt resultat:

Forsiden

Baksiden

Dette var et veldig koselig kort å lage, og han ble kjempeglad for det, noe som er utrolig kos. 🙂 Glad i deg gutten min! ♥

3 kommentarer

Filed under Brettealbum / -kort

3 responses to “Kort o Mania Bonus

  1. anne bente

    hold da op hvor er den flot

    10000 tak for at du deltager på Kort O manias udfordring.

  2. sååå flott denne va!
    tusen takk for at du deltar på utfordringen vår på kort o mania! 😀
    klemmm fra Linda

  3. Jeanette

    Veldig flott og nydelig pyntet kort du har laget! 🙂 Skjønner godt han ble glad for dette. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

Legg igjen en kommentar

