Scraporama messe og kurs

Denne helga har det vært Scraporama messe i Exporama hallen. Det er jo i gåavstand fra meg, så Ingrid og jeg har vært der både i går og i dag. Der har vi fått handla masse, og jeg har iallefall fått utrolig mye inspirasjon. Det klør i fingrene etter å scrappe mer.. ^^ Og så mye fint nytt jeg har fått skaffet meg, bare se her:

Handlet masse ^_^

Vi har også vært med på kurs denne helga. I går, lørdag, var vi på stamscape kurs. Det var utrolig moro, og ønsker meg masse for å fortsette med dette fremover. ^^ Her er hva vi lagde:

Det aller første kortet mitt med stamscape

Innsiden av det første kortet

Kort nr 2, litt mer avansert

Innsiden av det andre kortet

Selvfølgelig er det ikke perfekt, og mange småfeil, men til å være aller første gang og mange nye teknikker er jeg kjempefornøyd. 🙂 Og det var sååå moro! 😀

Vi var på kurs i dag også, og det var maling med Distress. Dette er heller ikke noe jeg har prøvd før, så det var spennende. Vi fikk utdelt et stemplet motiv som vi skulle male, og slik ble mitt resultat:

Motiv malt med Distress

Dette motivet skal egentlig pynte en eske vi fikk utdelt, men kom ikke så langt i dag, så jeg får ta det en dag snart. Dette var ikke så lett, og motivet var pirkete, men dette er også noe jeg definitivt har lyst til å fortsette med, og utforske. Så nå står Distress puter og refills høyt på ønskelista. ^_^ Nå er det tid for avslapning, og scrapping. Herlig søndag kveld. 🙂

1 kommentar

Filed under Info

One response to “Scraporama messe og kurs

  1. -ingrid

    Takk for en fin helg! :o)

Legg igjen en kommentar

