Sukkersött #81

Utfordring #81 fra Sukkersött er;

Ram det inn!
Vi ønsker å se rammer på kortet/prosjektet ditt.

Ut ifra dette har jeg laget en albumside fra turen jeg hadde til Oslo Reptilpark forrige uke. Jeg ble også inspirert til å bruke de nye rammene jeg kjøpte på Scraporama messa. Og selvfølgelig fikk jeg brukt Martha Stewart border/corner puch’en som jeg også kjøpte på messa. ^_^ Slik ble siden:

Det var en fin tur, og ble en del bra bilder. Ikke alle som får plass på en slik side, men fikk valgt ut de jeg liker best. 🙂

1 kommentar

Filed under LO

One response to “Sukkersött #81

  1. Wow! Så stilig denne siden var, selv om reptilene er litt skremmende syns jeg 🙂
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen!
    Klemmer fra Kristine:)

Legg igjen en kommentar

