Scrappehuset – ScrappOrdet # 4

ScrapOrdet # 4 hos Scrappehuset er «RUTINER». Siden jeg snart er ferdig med skolegangen, tenkte jeg at dette kunne være en mulighet til å minnes litt denne tiden med innspurt og jobb med hovedprosjekt. Derfor lagde jeg en albumside med bilder fra min reise til jobb om morgenen. Slik ble den:

Hele siden

Det var det jeg fikk til denne gangen. Ble en vedig enkel side. Nå blir det nok en liten pause i scrappinga. Hovedprosjektet / bacheloroppgaven skal leveres om kun 10 dager, noe som vil si at alt bør være ferdig til førstkommende fredag for korrektur. Må nok fokusere på alt som har med det å gjøre frem til da. Også tar jeg meg nok tid til litt scrapping når den er levert. Litt tid til noe gøy igjen. 😉

Det var det.. På forhånd takk for alle tilbakemeldinger.. ^_^

2 kommentarer

Filed under LO

2 responses to “Scrappehuset – ScrappOrdet # 4

  1. Hei!
    Så arti at du har scrappet din dag. En vanlig rutinepreget start på dagen!
    Den rosa trappa var jo knall, da!! Ble godt humør av denne jeg!

    Takk for at du er med og scrapper ordet!
    Lykke til med oppgaven!!

  2. Så kule bilder fra N.teateret og den rosa trappa. Tøff dokumentasjon av hverdagens reiser.

    Fresh tittel og et morsomt minne å ha.

    Godt du tok deg tid til å delta, selv om du egentlig skulle ha jobbet med noe annet! ;D

    Lykke til med oppgaven! 😀

Legg igjen en kommentar

