Photoshopramme

Har sett at det er så utrolig mange som har en stilig ramme de legger rundt bildene sine, og har lurt veldig på hvordan jeg kan få laget dette i Photoshop. Takket være Robert har jeg nå funnet en måte å gjøre det på. ^_^ Derfor har jeg nå endelig fått lekt meg litt med brushes i Photoshop, og har nå kommet frem til en ramme. Kommer nok til å leke meg litt med dette og utvikle videre, men forløpig har jeg iallefall en som jeg kommer til å bruke på alle bilder jeg legger ut på bloggene mine. Har testet den her på et bilde av min kjære. ♥

Photoshop er utrolig moro! ^_^ Gleder meg til å lære enda mer. 🙂

2 kommentarer

Filed under Photoshop

2 responses to “Photoshopramme

  1. ingrid

    Så bra du fant ut av det. Lære meg? 🙂 Fin ramme!

Legg igjen en kommentar

