Bikubenhandel

Mamma og jeg var en tur på Bikuben på onsdag. Da ble det mye stæsj! 😀

Har endelig fått skaffet meg noen Distress Ink Refillers, så nå skal jeg få malt litt stempelmotiver snart. 🙂 Gleder meg. Er også en del stæsj til bryllupskort, som jeg skal lage to stykker av nå. Så er da noe å gjøre for tiden. ^_^ Skal forresten også legge ut ønskeliste for scrappeting. Begynner å bli litt, så greit å skrive det ned et sted. 😉

Legg igjen en kommentar

Filed under Diverse

Legg igjen en kommentar

