Smykkeeske

Etter at jeg lagde paret med øredobber, som du kan finne i et tidligere innlegg, fikk jeg en bestilling på et par øredobber med et litt annet mønster. Glemte selvfølgelig å ta bilde av øredobbene, men det kan hende jeg lager et slikt mønster senere også, og da skal dere få se. 🙂

Men i tillegg til øredobbene skulle jeg lage en eske til de. Og den husket jeg å ta bilde av. 😉 Slik ble den:

Hun som bestilte øredobbene og esken skulle gi det bort i gave, og ble kjempefornøyd. Utrolig moro! 🙂 Ikke ofte jeg kan lage noe på bestilling, men kjempemoro å få lov til det også. 🙂

Skal legge ut litt ved en senere anledning med ulike mønstre og smykker, og om noen vil bestille noe, er det bare å ta kontakt! ^_^

Legg igjen en kommentar

Filed under Eske

Legg igjen en kommentar

