Bursdagskort til Kristine

Jeg fikk masse inspirasjon på kurset jeg var på, og har handlet inn en del ting etter det. I går var vi i bursdagsselskap for Kristine, og i den anledning hadde jeg laget to kort til henne. Ett fra Nicco og meg, og ett fra mamma og pappa. Som vanlig glemte jeg å ta bilde av kortene før vi dro, så da ble det bilder med mobilen mens vi var der. Menmen. Fikk iallefall bilde av kortene da. ^_^

Kort 2, fra mamma og pappa:

Det var kortene til Kristine. Brukt mange av teknikkene vi lærte på kurs. 😉 Moro! Håper jeg får tid til litt mer scrapping fremover. Har noen prosjekter på tapetet, og har også lyst til å slenge meg med på noen utfordringer igjen..

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “Bursdagskort til Kristine

  1. Siv Anita

    Så flotte kort du har laget Marita. Ser du er inspirert fra kurset. Hadde det kjempe fin sammen. Vi må få til et treff snart. Det nærmer jo seg jul. klem

    • Majitah G.

      Tusen takk! 🙂 Ble jo inspirert av kurset, så måtte bare bruke noen av teknikkene, siden jeg skulle lage noen kort. ^_^
      Ja, snart jul.. Tiden flyr..! :p Treff hadde vært bra. 🙂 Kanskje jeg hadde fått gjort noe også.. Hehe..
      Klem

Legg igjen en kommentar

