Kjærestegave

Når jeg likevel er inne på gaver, så hadde jeg laget en eske og armbånd til min kjære Nicco i forbindelse med vår 2,5 års dag tidligere. Har ikke fått lagt ut noe tidligere, men nå er jeg jo så godt i gang. Armbåndet er en variasjon av mønsteret Brynje. Det er med tre rader, hvor jeg har trukket et sort snøre gjennom de to ytterste radene.

Esken var også morsom å lage. Den er av samme type som de jeg har laget tidligere til smykker, men siden jeg kan variere så mye med farger og pynt, så er det jo uendelige muligheter.

Legg igjen en kommentar

Filed under Eske, Smykker

Legg igjen en kommentar

