Bestilling 60-års kort

For en liten stund siden fikk jeg en bestilling av et kort fra ei på jobb. Dette gjaldt et 60-års kort, i samme stil som det ene babykortet jeg lagde tidligere. Fikk ganske god tid på meg til å lage dette, og det er jo veldig fint. Brukte en del tid på å tenke ut ideer før jeg begynte på kortet, men til gjengjeld hadde jeg da kotrt så godt som ferdig i hodet. Da er det jo bare en lek!

Uansett, tenkte å dele kortet med dere, og er jo alltid moro om noen har noen kommentarer på det. 🙂

1 kommentar

Filed under Kort

One response to “Bestilling 60-års kort

  1. Cecilie

    Kjempefint ble det Marita, så flink du er! Detter nok inn enda flere bestillinger etter dette:-).

Legg igjen en kommentar

