18 års bursdag

I går var vi og feiret Kristine, som ble 18 år. I den forbindelse lagde jeg et «kort» fra oss. Jeg fulgte minikurset fra ScrappeHuset, om å lage et kort av små lerreter. Jeg kjøpte to lerreter på Panduro, men de var ikke så gode å jobbe med. Så neste gang kan det være jeg finner et annet sted å kjøpe de. Uansett var dette et veldig morsomt prosjekt, og jeg ble veldig fornøyd. Dette tror jeg at jeg må gjøre flere ganger. Slik ble det:

Måtte selvfølgelig lage et kort fra mamma og pappa også. Ble et helt enkelt ett denne gangen, brukte så mye tid på det andre. 😉

1 kommentar

Filed under Eske, Kurv

One response to “18 års bursdag

  1. Så gøy at du vil bli med på vår JuleKalender!! Dette blir gøy!!
    Vi gleder oss!!

    PS: kjempelekkert da!! Så kjekt at du brukte ett av våre minikurs også!!
    klems

Legg igjen en kommentar

